دانلود فایل مقاله بازاریابی موبایل: بررسی تاثیر اعتماد, نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی و نگرش مصرف کنندگان بر قصد خرید آنان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن دانلود فایل مقاله بازاریابی موبایل: بررسی تاثیر اعتماد, نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی و نگرش مصرف کنندگان بر قصد خرید آنان :



تعداد صفحات:25
چکیده:
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر بازاریابی تلفن همراه به منظور نگرش و قصد خرید مصرف کنندگان است. به طور خاصتر این تحقیق بیشتر درصدد اندازه گیری میزان پذیرش مصرف کنندگان اردن از تبلیغات اس ام اس می باشد. تعدادی فرضیه برای این هدف تدوین شده است.یافته های این مطالعه نشان می دهد که رابطه مثبتی بین سودمندی قابل ادراک, لذت قابل ادراک و قصد مشارکت و قصد خرید وجود داشته است. در حالیکه رابطه منفی بین استفاده شخصی, تبلیغات گسترده, نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی و قصد مشارکت و قصد خرید وجود داشته است. براساس نتایج به دست آمده تعدادی توصیه پیشنهاد شد و پیشنهادات برای مطالعات آینده ساخته شدند.

لینک کمکی