دانلود فایل مدیریت ترویج معارف اسلامی از رسانه دینی بررسی نقش رسانه ملی برافزایش اشتیاق به سفر حج

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن دانلود فایل مدیریت ترویج معارف اسلامی از رسانه دینی بررسی نقش رسانه ملی برافزایش اشتیاق به سفر حج :




نام کنفرانس یا همایش : هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت

تعداد صفحات :22

چکیده مقاله:

مقاله ی پیش رو به بررسی عوامل موثر بر افزایش اشتیاق مردم به سفر حج تمتع و عمره ی مفرده و نحوه ی مدیریت این اشتیاق مذهبی دیرین در رسانه ملی می پردازد این موضوع که درسالهای اخیر ثبت نام برای اعزام به سفر حج افزایش داشته است محقق را بر ان داشت که با انجام این طرح پژوهشی علت چنین افزایشی را بررسی کند لذا چهار دسته از عوامل انگیزشی موثر که مردم را به انجام سفر حج تشویق می کند شناسایی شدند که عبارتند از: عوامل ارتباطی, اعتقادی, اجتماعی, و اقتصادی. جامعه آماری این تحقیق شامل افراد 30 سال و بالاتر در کشور ایران می باشد و نمونه انتخاب شده شامل سه گروه از پاسخگویان است که دسته اول برای حج یا عمره ثبت نام نکرده و قبلا هم مشرف نشده اند دسته دوم شامل کسانی است که برای حج یا عمره ثبت نام کرده ولی تاکنون مشرف نشده اند و سرانجام دسته سوم پاسخگویانی را تشکیل داده اند که قبلا به حج یا عمره مشرف شده اند.

لینک کمکی